{{ctrl.notification}}
کدام تفریحات آبی را در تور کیش انتخاب کنیم؟

یکی از قسمت‌های هیجان‌انگیز تور کیش تفریحات آبی است که می‌توان در دل خلیج فارس تجربه کرد. تنوع تفریحات دریایی کیش به حدی است که هر گردشگری با هر سن و سلیقه‌ای را می‌تواند سرگرم کرده و اوقات خوشی را برایشان رقم بزنند؛ تفریحاتی که تنها در این نقطه از کشور می‌توان تجربه کرد.

پاراسل کیش

در بین تفریحات دریایی کیش پاراسل و هیجان تماشای مناظر حیرت‌انگیز خلیج همیشه فارس و جزیره زیبای کیش از ارتفاع بالا، از محبوبیت زیادی برخوردار است. اگر عاشق گردش دریایی و ارتفاع هستید یادتان نرود غروب را برای پاراسل انتخاب کنید.

در پاراسل که می‌تواند به صورت تک‌نفره و دونفره باشد، شما سوار بر چتر پاراسل شده و هم‌زمان با اوج گرفتن در آسمان آبی کیش به وسیله قایق کشیده می شوید و تا ارتفاع 150 تا 300 متری بالا می روید.

پاراسل کیش

فلای بورد کیش

بدون شک شما هم تصاویری از این ورزش را دیده‌اید؛ در فلای بورد شما با اتصال به یک جت اسکی شخصی به وسیله پمپاژ آب در هوا معلق می‌مانید. اگر از ارتفاع می‌ترسید فلای بورد گزینه مناسبی برای شما نیست.

فلای بورد کیش

غواصی و اسکوتر زیردریایی کیش

اگر از علاقمندان به زندگی آبزیان زیر آب هستید پیشنهاد می‌کنیم با تهیه بلیط غواصی دنیای زیر آب را از نزدیک لمس کنید. برای غواصی می‌بایست قبل از رفتن به زیر آب در کلاس آموزش کوتاهی که توسط مربیان غواصی برگزار می‌شود شرکت کرده تا نحوه استفاده از کپسول غواصی و آموزش‌های لازم را ببینید. لازم به ذکر است تمام مدت غواصی مربی همراه و در کنار شماست. با غواصی در جزیره کیش می‌توانید صخره‌های مرجانی بی‌نظیر خلیج‌فارس و ماهیان رنگارنگ و متنوع را تماشا کنید و در آرامش آن غرق شوید.

غواصی در کیش

اگر غواصی برایتان مشکل است اما از علاقمندان دنیای زیر آب هستید نگران نباشید با اسکوتر زیردریایی کیش که یکی از جدیدترین تفریحات آبی جزیره است بدون نیاز به تجربه غواصی و حتی آموزش شنا می‌توانید از این تجربه دل‌نشین و به یادماندنی لذت ببرید.

اسکوتر زیر دریایی کیش

شاتل و بنانا کیش

در شاتل و بنانا سوار بر تیوپ‌هایی که به یک قایق تندرو متصل است بر روی دریا کشیده می شوید؛ تصور کنید با سرعت بالا بر روی آب‌های نیلگون و تمیز خلیج‌فارس کشیده می شوید و درحالی‌که نسیم خنک و ملایم هوای کیش به صورتتان می‌خورد با برخورد تیوپ با موج‌های کوچک و بزرگ دریا بالا و پایین می‌پرید؛ حتی گاهی با دور زدن قایق ممکن است به داخل آب بیفتید پس محکم بنشینید.

تفاوت بنانا و شاتل در شکل تیوب هاست که هر دوی آن‌ها را می‌توان به صورت تک‌نفره و یا دست‌جمعی امتحان کرد.

شاتل و بنانا کیش

بیگ بال  کیش

بیگ بال به توپ‌های بزرگ و شفاف گفته می‌شود که افراد داخل آن رفته و به این طرف و آن طرف قل می‌خورند. در ساحل مرجان کیش امکان این را دارید که از درون این توپ‌های بزرگ رفته و بر روی آب به این طرف و آن طرف بروید و اوقات مفرحی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. بیگ بال که از پرطرف‌دارترین تفریحات آبی کیش است همه‌روزه از صبح تا شب بجز در روزهای تابستان (که بعلت گرمی هوا بویژه در ساعات نزدیک به ظهر که درجه حرارت هوا به اوج خود می‌رسد تعطیل است)، در دسترس است.

بیگ بال کیش

کیبل اسکی کیش

یکی از تفریحات آبی که در کیش حتماً باید امتحان کنید اسکی کیش است که رکورددار بزرگ‌ترین کیبل اسکی دنیاست. ایمنی و آسانی کیبل اسکی به قدری است که محدوده سنی خاصی ندارد و هر شخصی که علاقمند به ورزش‌های آبی باشد می‌تواند از آن لذت ببرد.

سایت اسکی کیبل کیش با امکانات خوب و فضای دل‌نشین با درختان نارگیل و لور و آلاچیق های بسیاری در اختیار گردشگران است.

کیبل اسکی کیش

کایت بوردینگ کیش

کایت بوردینگ یکی از تفریحات آبی کیش است که ترکیبی از اسکی روی آب و پاراگلادینگ است. برای این تفریح هیجان‌انگیز باید از آمادگی جسمانی کافی برخوردار بوده و تجربه فعالیت‌های مشابه آن را داشته باشید تا بتوانید اسکی روی آب را که به وسیله نیروی کایت کشیده می شود، کنترل و هدایت کنید.

کایت بوردینگ کیش

کشتی‌های تفریحی کیش

اگر به هر دلیلی تمایل ندارید تنی به آب بزنید و ترجیح می‌دهید از زیبایی‌های خلیج‌فارس بدون دردسرهای غواصی و شنا لذت ببرید می توانید کشتی‌های تفریحی را که معمولاً همراه با پذیرایی، سرو شام با موزیک زنده و برنامه‌های شاد و مفرح همراه با قرعه‌کشی و اهدای جوایز هستند را برای یک شب مهیج انتخاب کنید.

کشتی تفریحی کیش

برخی از این کشتی‌ها عبارت‌اند از:

کشتی امپراطور کیش

یکی از جدیدترین کشتی‌های تفریحی با سه طبقه عرشه و ویو 360 درجه، کافی شاپ و ...

کشتی آکواریوم کیش

یکی از معروف‌ترین کشتی‌های تفریحی کیش که به کشتی کف شیشه ای معروف است و می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برایتان رقم بزند.

کشتی گوهر کیش

لوکس‌ترین کشتی تفریحی کاتاماران کیش با برنامه های زنده و جنگ های شبانه همراه با موسیقی زنده

کشتی آرتمیس کیش

کشتی دوطبقه که بزرگ‌ترین رستوران دریایی کشور هم محسوب می شود.

کشتی‌های دیگری نظیر دنا، کشتی نوید دریا، کشتی اوستا و ... همگی از کشتی‌های تفریحی با خدمات عالی کیش هستند.

پلاژهای کیش

برای این‌که تنی به آب بزنید و در آب‌های شفاف خلیج فارس شنا کنید می توانید به پلاژهای کیش مراجعه کنید و از امکانات خوب آن‌ها استفاده کنید. یکی از مزایای این پلاژها مجزا بودن پلاژ بانوان و آقایان است که پلاژ مخصوص بانوان در سواحل شمالی و پلاژ مخصوص آقایان در سواحل شمال شرقی جزیره واقع است و با امکاناتی نظیر دوش آب شیرین، سایبان، سالن بدن‌سازی، مربی و غریق نجات در اختیار مسافران است.

پلاژ کیش

پارک آبی اوشن کیش

این تم پارک آبی که اولین پارک آبی روباز ایران بشمار می رود با فضایی هیجان انگیز و امکانات بی‌نظیر یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات آبی در کیش است. مهم‌ترین ویژگی پارک اوشن قرار گرفتن در منطقه پرواز ممنوع است و همچنین با توجه به عدم وجود سازه بلندمرتبه در اطراف آن امکان دید هوایی در آن وجود ندارد و برای استفاده بانوان نیز مناسب می باشد.

تم پارک آبی و روشن کیش با امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، مرکز خرید و اسپا، رختکن و سرویس بهداشتی اوقات خوشی را برای شما در جزیره کیش رقم خواهد زد.

پارک آبی اوشن کیش

جت اسکی و اسکی روی آب کیش

لذت جت اسکی در کیش یکی از لذت‌هایی است که نباید از دست داد؛ سایت اسکی کیش نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه است که به‌صورت اسکی روی آب با قایق و کیبل اسکی به مسافران ارائه می‌گردد.

جت اسکی کیش

پارک بادی مارینا کیش

اگر به دنبال ورزش آبی پرتحرک و جذاب هستید پارک بادی مارینا و بازی‌های بیگ بال و سرسره بادی آن را از قلم نیندازید. کلوپ دریایی مارینا در سیمرغ جاییست که می‌توانید به یکی از منحصربه‌فردترین پارک‌های بادی کشور دسترسی داشته باشید.

پارک آبی مارینا کیش

چند نکته درباره تفریحات دریایی کیش

1.هزینه و کیفیت خدمات کلوپ‌های دریایی کیش ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. بنابراین برای تهیه بلیط تفریحات دریایی کیش با بهترین قیمت و خدمات حتماً از کارشناسان آژانس مسافرتی سیار سیر مشاوره‌های لازم را اخذ نمایید.

2.هزینه تفریح در ایام اوج سفر ممکن است با افزایش چشمگیر روبرو شود.

3. معمولا کلوپ‌های دریایی کیش از ساعت ده صبح تا پیش از غروب آفتاب فعال هستند اما ممکن است بسته به شرایط این ساعات با تغییراتی مواجه شود.

4.برای برنامه ریزی تفریحات دریایی کیش به شرایط آب ‌و هوایی توجه کنید؛ گاهی ممکن است به دلیل شرایط نامساعد جوی و برای حفظ امنیت خدمات تفریحی به گردشگران ارائه نگردد.

5. تمامی لحظات خوشی که در این تفریحات دریایی می‌گذرانید ثبت شده و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای جداگانه عکس و کلیپ هایی که در طول این تفریحات از شما گرفته شده است را تهیه کنید.

6. در برخی از تفریحات آبی کیش لازم است لباس خود را تعویض نموده و با لباس‌های مخصوص و جلیقه نجات به دریا بروید.

7. لازم به ذکر است در تمامی کلوپ‌ها کمد قفل‌دار برای نگهداری لباس‌ها و وسایل به شما اختصاص داده می شود.

8. سعی کنید حتی‌المقدور اشیاء ارزشمند غیرضروری همراه خود نداشته باشید اما در صورت ضرورت اشیای ارزشمندی که همراه دارید را می‌توانید با مسئول کلوپ تحویل دهید.

 

تور کیش از شیراز

کارشناسان ما در آژانس سیار سیر آمادگی خود برای ارائه تورهای متنوع کیش با بهترین خدمات و قیمت از مبدا شیراز را به شما عزیزان اعلام می‌دارند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 07132286411 تماس حاصل فرمایید و یا با مراجعه مستقیم به وب‌سایت سیار سیر به صورت مستقیم اقدام به خرید بلیط هواپیما شیراز کیش و همچنین رزرو هتل کیش کنید.

date_range جمعه 07 آذر 1399 remove_red_eye 1461 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09373873111
07132288761
ثبت نظر
chat 0