{{ctrl.notification}}
معرفی مراکز خرید کیش به همراه آدرس و عکس

جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان است که با تفریحات و جاذبه‌های گردشگری منحصر به ‌فرد سالانه میزبان توریست‌های بسیاری می باشد. در کنار آرامش قدم زدن در ساحل خلیج همیشه فارس و تفریحات آبی و غیر آبی متنوعی که در این جزیره دوست‌داشتنی می‌توان تجربه کرد، پاساژ گردی و خرید در کیش نیز به لطف مراکز خرید متعددی که در این سو آن سوی جزیره سر برافراشتند و اجناس با کیفیت آن‌ها جای خود را در دل تمامی گردشگران کیش باز کرده است. بطوری که نزدیکی محل اقامت به مراکز خرید یکی از امتیازات مهم برای انتخاب هتل در جزیره کیش محسوب می شود.

در این مطب معرفی بهترین مراکز خرید و آدرس آن‌ها در کیش و اینکه از هرکدام چه چیزهایی را می‌توان خرید، می‌پردازیم.

مرکز تجاری کیش

یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید در کیش، مرکز تجاری کیش در شرق جزیره است. برندهای معتبر پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و صوتی و تصویری، مواد غذایی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، همگی در این مرکز خرید وسیع یافت می‌شود.

مراکز تجاری کیش با امکاناتی همچون نمازخانه، پله برقی، کافی‌شاپ و رستوران گردان با انواع غذاهای بین‌المللی و فست ‌فود، آژانس هواپیمایی و ... در خدمت مسافران می باشد.

مرکز تجاری کیش

آدرس مرکز تجاری کیش

جزیره کیش، خیابان فردوسی

ساعت کاری مرکز تجاری کیش

10:00 الی 13:30 – 17:00 الی 23:00

 

مرکز خرید مریم کیش

احتمالاً شما هم از بازار مریم کیش و ماکت هواپیمای مسافربری که از سقف این مجموعه آویزان است، بازدید کرده‌اید و آن را به خاطر دارید. با این‌که مرکز خرید مریم نسبت به دیگر مراکز خرید کیش کوچک‌تر است، اما درعین حال اجناس باکیفیت و مرغوبی در آن یافت می شود.

رستوران بازار مریم و کافی شاپ آن با منوی متنوع از غذا و نوشیدنی‌های خوش‌مزه، از مزایای این مرکز خرید به شمار می‌رود.

مرکز خرید مریم کیش

آدرس مرکز خرید مریم کیش

جزیره کیش، خیابان سنایی

ساعت کاری مرکز خرید مریم کیش

9:30 الی 13:00 -  17:00 الی 22:00

 

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید دوطبقه پانیذ با 180 غرفه از محصولاتی مانند انواع پوشاک، اسباب‌بازی، لوازم خانگی و و اجرای برنامه‌های شبانه مفرح یکی از بازارهای محبوب و معروف در کیش است.

وجود نمازخانه، بانک، کافی ‌نت، خودپرداز، رستوران و کافی‌شاپ از دیگر مزایای این مرکز خرید محسوب می شود.

مرکز خرید پانیذ کیش

آدرس مرکز خرید پانیذ کیش

جزیره کیش، خیابان فردوسی

ساعت کاری مرکز خرید پانیذ کیش

9:30 الی 14:00 -  17:00 الی 22:30

 

مرکز خرید زیتون کیش

 پاساژ دوطبقه زیتون که به فروش عطرهای مرغوب معروف است و از امکاناتی همچون خودپرداز، نمازخانه، رستوران و کافی‌شاپ برخوردار است، یکی دیگر از مراکز خرید در قلب جزیره کیش است.

مرکز خرید زیتون کیش

آدرس مرکز خرید زیتون کیش

جزیره کیش، بلوار ساحل

ساعت کاری مرکز خرید زیتون کیش

9:30 الی 13:00 – 17:00 الی 22:30

 

مرکز خرید مروارید کیش

بازار بزرگ مروارید یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش است و برای خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه و ... مکانی ایده‌آل محسوب می‌شود. مرکز خرید مروارید با معماری و سنگ‌کاری های برگرفته از دوران هخامنشی و امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه، خودپرداز، هایپر مارکت، اجرای زنده موسیقی، فضایی بسیار دل‌نشین را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده است.

مرکز خرید مروارید کیش

آدرس مرکز خرید مروارید کیش

جزیره کیش، بلوار مروارید

ساعت کاری مرکز خرید مروارید کیش

9:30 الی 13:30 – 17:00  الی 22:30

 

مرکز خرید ونوس کیش

یکی دیگر از بازارهای خیابان سنایی کیش، در کنار بازار مریم، مرکز خرید دو طبقه ونوس با امکانات خوبی نظیر بانک، خودپرداز، رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه و سرویس بهداشتی است.

مرکز خرید ونوس کیش

آدرس بازار ونوس کیش

 جزیره کیش، خیابان سنایی

ساعت کاری بازار ونوس کیش

9:30 الی 13:30 -  17:00 الی 22:30

 

مرکز خرید مرجان کیش

بازار مرجان کیش با آکواریوم 5400 متر مکعبی و آبزیان متنوع و دیدنی، آب‌نماهای مرتفع و نورپردازی‌های زیبا و امکاناتی همچون خودپرداز، کافی‌شاپ، رستوران، نمازخانه، پارک، بانک و فود کورت، در خیابان جهان قرار دارد.

مرکز خرید مرجان کیش

آدرس مرکز خرید مرجان کیش

جزیره کیش، خیابان جهان

ساعت کاری مرکز خرید مرجان کیش

9:30 الی 13:30 -  17:00 الی 22:30

 

مرکز خرید دامون کیش

دامون، یکی از جدیدترین مراکز خرید جزیره کیش محسوب می‌شود که در سال 1391 در نزدیکی ساحل دامون احداث شده‌ است و برندهای مختلفی از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، پوشاک، طلا و زیورآلات و لوازم غذایی در آن شعبه دارند.

مرکز خرید دامون کیش دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری است که از آن جمله می توان به نمازخانه، فود کورت، رستوران، کافی‌شاپ، پاتیناژ (پیست اسکیت روی یخ)، خودپرداز، سوپرمارکت و مرکز شبیه ساز پرواز فلای دامون اشاره کرد.

مجموعه فود کورت دامون کیش در طبقه بالای این مرکز خرید با ارائه انواع غذاهای بین‌المللی در فضایی با چشم‌انداز فوق‌العاده می‌تواند برای یک وعده غذای هیجان‌انگیز انتخاب مناسبی باشد.

مرکز خرید دامون کیش

آدرس مرکز خرید دامون کیش

جزیره کیش، خیابان وصال

ساعت کاری مرکز خرید دامون کیش

10:00 الی 14:00 – 17:30 الی 23:00

 

مرکز خرید رویال مال کیش

یکی دیگر از جدیدترین و مدرن‌ترین مراکز خرید که در سال 1394 در جزیره کیش احداث گردید و جزء برترین مراکز خرید کیش با نمایندگی‌های برندهای متنوع محسوب می شود، رویال مال است.

برای خرید انواع البسه، لوازم آرایشی و گریم، لوازم الکترونیکی و آشپزخانه، کیف و کفش، مواد غذایی، لوازم ورزشی و غیره می توانید به رویال مال مراجعه کنید. برندهای بین‌المللی نظیر اپل، سامسونگ، ال جی، دلونگی، کنوود، تامی هایلفیگر، پاندا و بسیاری دیگر از برندهای مطرح دنیا در این مرکز خرید نمایندگی دارند.

مرکز خرید رویال مال کیش

آدرس مرکز خرید رویال مال کیش

جزیره کیش، خیابان رودکی

ساعت کاری مرکز خرید رویال مال کیش

9:30 الی 13:30 – 17:30 الی 22:30

 

مرکز خرید پردیس 1 و 2

یکی دیگر از مراکز خرید محبوب در میان کیشوندان و مسافران شعب مجتمع تجاری پردیس است که با فاصله از یکدیگر برای دسترسی آسان‌تر در بلوار خیام و فردوسی قرار دارند.

در مرکز خرید پردیس 1 می‌توانید به خرید انواع پوشاک، وسایل برقی، لوازم خانگی، عینک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش و ساعت بپردازید؛ اما پردیس 1 بیشتر به خاطر لباس‌های ورزشی در بین کیشوندان محبوبیت دارد.

مجتمع پردیس 1 با امکاناتی نظیر رستوران، کافه، فست فود، کافی نت، نمازخانه و سرویس بهداشتی و آژانس مسافرتی در اختیار مسافران است.

مرکز خرید پردیس 2 نیز با برندها و مارک های روز دنیا از انواع پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و امکاناتی نظیر پله برقی، آسانسور، پیاده‌رو متحرک، کافی‌شاپ، رستوران های متنوع و فضایی دل‌نشین و زیبا از محبوب‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می شود. بخاطر داشته باشید به دلیل کیفیت بالاترکالاها در مرکز خرید پردیس 2 قیمت‌ اجناس آن در مقایسه با قیمت‌ها در پردیس 1 بالاتر می‌باشد.  

مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش

آدرس مرکز خرید پردیس 1 :

جزیره کیش، بولوار فردوسی، مقابل پارک هنگام

آدرس مرکز خرید پردیس 2:

جزیره کیش، بلوار خیام، میدان پردیس

ساعت کاری مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش

9:30 الی 13:00 – 17:00 الی 22:30

 

مرکز خرید سارینا 1 و 2 کیش

مرکز خرید سارینا ‌یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش است و دسترسی بسیار خوبی به دیگر مراکز خرید کیش دارد و با امکانات خوبی نظیر سینما چهاربعدی، پارکینگ اختصاصی، فود کورت خاورمیانه، هایپر مارکت، پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم برقی خانگی و ... در اختیار بازدیدکنندگان قرار دارد.

مرکز خرید سارینا 2 نیز در میدان امیرکبیر کیش در دست احداث می باشد و پیش‌بینی می‌شود با امکانات خوبی نظیر پارکینگ، کارواش، سالن بیلیارد و بولینگ، سالن ماساژ، رستوران، کافی‌شاپ و فود کورت، به یکی از بهترین مراکز خرید کیش تبدیل خواهد شد.

مرکز خرید سارینا کیش

آدرس مرکز خرید سارینا 1

جزیره کیش، بلوار خیام، خیابان باباطاهر

ساعت کاری مرکز خرید سارینا 1

9:30 الی 13:30 – 17:30 الی 22:30

date_range جمعه 30 آبان 1399 remove_red_eye 1076 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09373873111
07132288761
ثبت نظر
chat 0