{{ctrl.notification}}
بهترین هتل‌های کیش از نظر موقعیت مکانی

جزیره توریستی کیش هرساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است؛ از این‌رو برای رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری در این جزیره زیبای کشورمان هتل‌های متعدد با کیفیت و خدمات متفاوتی برای تمامی سلیقه‌ها و مطابق با بودجه‌های مختلف تأسیس شده‌اند و این موضوع باعث شده است روند انتخاب هتل مناسب در کیش اندکی پیچیده شود. امروز قصد داریم چندی از برترین هتل های کیش از نظر موقعیت مکانی را معرفی و بررسی کنیم و درباره دلیل محبوبیت آن‌ها بیشتر بدانیم.

بعد از انتخاب تاریخ سفر و رزرو بلیط هواپیما انتخاب هتل مناسب یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در خرید تور کیش از شیراز می باشد؛ چراکه هدف هر فرد از سفر به کیش با توجه به علایق و روحیات و همچنین بودجه‌ای که وی به سفر اختصاص داده متفاوت می باشد. برخی برای گذراندن یک تعطیلات آخر هفته‌ای و آسایش و آسودگی در هوای دل‌انگیز کیش و ساحل خلیج فارس به این جزیره دوست‌داشتنی سفر می‌کنند، عده‌ای برای تفریحات هیجان‌انگیز آبی و غیر آبی که فقط در این نقطه از کشور می‌توان تجربه کرد راهی کیش می‌شوند، بعضی دیگر خرید و پاساژگردی را بر دیگر تفریحات ارجح می‌دانند؛ از این‌رو یافتن هتل و اقامتگاه مناسب در کیش امری کاملا سلیقه ای می‌باشد.

بهترین هتل های کیش از نظر موقعیت مکانی

با بررسی مهم‌ترین ملاک‌هایی که ممکن است برای انتخاب هتل در کیش اهمیت داشته باشد مانند موقعیت مکانی و نزدیکی به تفریحات و جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها، مراکز تجاری و خرید، دسترسی به حمل و نقل عمومی، خدمات هتل و رفتار کارکنان و هزینه اقامت، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و خاطرات سفری شیرین را برای خودتان کنار بگذارید.

بهتر است قبل از رزرو هتل در کیش، یک پلن یا برنامه سفر برای خود طراحی کرده و بازارها، مراکز تفریحی، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری دیگری که در سفر به کیش علاقمند به بازدید از آن‌ها هستید را مشخص کنید. با اینکار بهترین مکان نسبت به بودجه خود را انتخاب کرده و در هزینه‌های جانبی صرفه‌جویی می‌کنید. در فهرست هتل‌های کیش در وب‌سایت سیار سیر می توانید امکانات و خدمات هتل و آدرس و موقعیت هرکدام از آن‌ها را بر روی نقشه بررسی کنید.

 

بهترین هتل‌های کیش از نظر موقعیت مکانی

موقعیت مکانی یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های انتخاب هتل می باشد. نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری کیش می‌تواند از هزینه‌های رفت ‌و آمد و سردرگمی و دشواری‌های آن به طور چشمگیری بکاهد. بی‌شک تفریحات دریایی کیش در میان تمام جاذبه‌های گردشگری این جزیره جنوبی کشور عزیزمان تافته‌ای جدا بافته است و هر گردشگری، چه پیر و چه جوان، علاقه‌مند است یک ‌بار هم که شده این تفریحات وسوسه‌انگیز را تجربه کند. اسکله بزرگ تفریحی کیش در خیابان سنایی و خیابان دریا مکان اصلی برای این تفریحات دریایی است که اکثر ورزش‌های آبی و بازی‌های هیجان‌انگیز جزیره در آن انجام می‌شود.

اگر شما هم علاقمند به گشت و گذارهای دریایی، آرامش قدم زدن بر روی اسکله و دوچرخه‌سواری در جزیره هستید، هتل‌هایی که در مرکز جزیره واقع شده‌اند بهترین انتخاب برای شما می باشد. نزدیکی به بازار ونوس، زیتون، مریم، دیپلمات، بولینگ مریم و ... از دیگر مزایای اقامت در این هتل‌ها می‌باشد. اکثر هتل‌های خیابان سنایی کیش، کمتر از پنج دقیقه پیاده‌روی با اسکله تفریحی کیش فاصله دارند.

 

هتل‌های پنج ستاره مرکز جزیره کیش

  • هتل بین‌المللی کیش 

آدرس: کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا (نمایش روی نقشه)

هتل نوساز و شیک بین‌المللی کیش با خدمات و امکانات عالی دارای رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، مجموعه آبی، سالن بازی کودکان، سالن ماساژ، استخر روباز و یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی در جزیره گزینه‌ای بسیار ایده آل برای اقامت در جزیره کیش می باشد.

هتل بین المللی کیش

  • هتل ویدا کیش 

آدرس: کیش، میدان سنایی، بلوار موج (نمایش روی نقشه)

یکی دیگر از هتل‌های میدان سنایی هتل ویدا کیش است که در بلوار موج واقع شده‌است و با دسترسی آسان به دریا، مراکز خرید، سالن همایش‌های بین‌المللی و پردیس بین‌المللی دانشگاه شریف می تواند گزینه‌ای دیگر برای اقامت شما در کیش باشد.

هتل ویدا کیش

  • هتل شایان کیش 

آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل (نمایش روی نقشه)

کمتر کسی است که نام هتل شایان کیش به گوشش نخورده باشد. هتل شایان یکی از هتل‌های پنج ستاره لوکس در جزیره کیش و در بهترین منطقه جزیره از نظر دسترسی به ساحل و جاذبه‌های گردشگری، سفری خاطره‌انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

هتل شایان کیش

  • هتل پارمیس کیش

آدرس: كيش، میدان پردیس (نمایش روی نقشه)

هتل بین‌المللی پارمیس کیش، با موقعیت ممتاز و طراحی خاص و مدرن و نزدیکی به مراکز خرید از جمله مراکز خرید پردیس 1 و 2 و جاذبه‌های تفریحی، خدمات بسیار خوبی به گردشگران ارائه می‌دهد.

هتل پارمیس کیش

هتل‌های چهار ستاره مرکز جزیره کیش

  • هتل صدف کیش

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر (نمایش روی نقشه)

فضای باز هتل با چشم‌اندازی زیبا و یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی جزیره که موجب نزدیکی به مرکز خرید شارستان و مروارید گشته است، هتل چهار ستاره صدف کیش را به یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره جزیره تبدیل کرده است.

هتل صدف کیش

  • هتل فلامینگو کیش

آدرس: کیش، میدان ساحل، خیابان سنایی، بلوار دریا (نمایش روی نقشه)

اگر تاکنون به جزیره کیش سفر کرده و به بلوار دریا سری زده باشید، بدون شک هتل فلامینگو با معماری خاصش توجه شما را به خود جلب کرده است. محوطه اختصاصی و سرسبز فلامینگو با آلاچیق و آب‌نماهای زیبا فضایی دل‌نشین را برای اقامت ایجاد کرده و علاوه بر خدمات خوب این هتل چهار ستاره دسترسی آسان آن به مراکز تفریحی و تجاری جزیره که به واسطه موقعیت جغرافیایی خوبش به وجود آمده‌است، فلامینگو را به یکی از هتل‌های محبوب جزیره در سال‌های اخیر تبدیل کرده است.

هتل فلامینگو کیش

هتل‌های سه ستاره مرکز جزیره کیش

  • هتل پارسیان کیش

آدرس: کیش، میدان ساحل، بین بازارمرکزی تجاری وزیتون، رو به روی تالار شهر (نمایش روی نقشه)

هتل پارسیان کیش با قرارگیری جنب بازار زیتون و روبروی تالار شهر، یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی در جزیره را دارا می‌باشد و با اقامت در این هتل می‌توانید در کمترین زمان به اسکله تفریحی و دریا دسترسی داشته باشید.

هتل پارسیان کیش

  • هتل هلیا کیش

آدرس: کیش، میدان ساحل، رو به روی بازار دیپلمات (نمایش روی نقشه)

هتل بازسازی‌شده هلیا با دسترسی آسان به تفریحات دریایی، خط دوچرخه‌سواری و مراکز خرید مریم، ونوس و ستاره یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت در جزیره کیش می باشد.

هتل هلیا کیش

  • هتل جام جم کیش

آدرس: کیش، میدان ساحل، پشت دانشگاه امیر کبیر، رو به روی بازار ونوس (نمایش روی نقشه)

نزدیکی به مراکز تفریحی و تجاری نظیر بازار مروارید، دیپلمات، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، هایپر مارکت و اسکله بزرگ تفریحی از مزایای اقامت در هتل سه ستاره تاپ جام جم است که محیطی خانوادگی در شرایط ایده‌آل و مطلوبی را فراهم آورده است.

هتل جام جم کیش

  • هتل سارا کیش

آدرس: کیش، جنب بازار پردیسان، خیابان رودکی (نمایش روی نقشه)

هتل سارا واقع در غرب مراکز تفریحی و تجاری کیش، یکی از بهترین هتل‌های کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به حساب می‌آید و به بازار پردیس 1 و 2، بازار پانیذ، هایپر مارکت، اسکله تفریحی و ... دسترسی آسان دارد. همچنین هتل سارا به دلیل هزینه اقامت معقول و مناسب، انتخاب خوبی محسوب می شود.

هتل سارا کیش

هتل شایلی کیش

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا، جنب هتل فلامینگو (نمایش روی نقشه)
هتل شایلی تا دریای نیلگون خلیج فارس حدوداً دو کیلومتر فاصله داشته و دسترسی آسانی به پردیس بین‌المللی دانشگاه صنعتی شریف و بازار ونوس دارد.

هتل شایلی کیش

  • هتل پارس نیک کیش

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا، حدفاصل آنا و فلامینگو (نمایش روی نقشه)

با ده دقیقه پیاده‌روی از هتل پارس نیک کیش به مرکز جزیره و بازار زیتون، مریم، مروارید و ونوس خواهید رسید.

هتل پارس نیک کیش

  • هتل لوتوس کیش

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، مقابل پاساژ مروارید (نمایش روی نقشه)

هتل لوتوس که عضو گروه هتل‌های هلیا می باشد و قبلاً با نام لاله شناخته می‌شد، حدود دو و نیم کیلومتر از دریا و یک کیلومتر از مرکز خرید مروارید فاصله دارد.

هتل لوتوس کیش

  • گراند هتل کیش

آدرس: کیش، بلوار موج و دریا، مقابل بازار ونوس (نمایش روی نقشه)

موقعیت مکانی هتل گراند کیش واقع در بلوار موج و دریا موجب دسترسی آسان این هتل سه ستاره به دریا و مراکز خرید ونوس و مریم گردیده است.

گراند هتل کیش

  • هتل آنا کیش 

آدرس: كيش، ميدان اميركبير، جنب پاساژ پارس نيك (نمایش روی نقشه)

واقع در نزدیکی دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌المللی و مرکز خرید مروارید و دارای حیاط و محوطه اختصاصی می باشد.

هتل آنا کیش

 
date_range شنبه 12 مهر 1399 remove_red_eye 4309 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09373873111
07132288761
ثبت نظر
chat 0