{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان قیمت

اگرچه ما به طور کلی توصیه می کنیم 2-6 ماه قبل از سفر بین المللی بلیط هواپیما خود را رزرو کنید (زیرا این احتمال وجود دارد که بهترین پیشنهاد را پیدا کنید). اما می دانیم که همیشه این کار ممکن نیست. برخی از مسافران ترجیح می دهند برنامه های سفر را در لحظه آخر بچینند. از این رو خرید بلیط هواپیما لحظه آخری را ترجیح می دهند. آنها تصور می کنند این خرید برای آنها مقرون به صرفه خواهد بود. 

اگر بنا به دلخواه یا به طور اتفاقی ، برای یافتن یک پرواز ارزان قیمت در آخرین لحظه داوطلب شدید ، در اینجا چند نکته برای کمک به کاهش هزینه ها آورده شده است.

بلیط هواپیما لحظه آخری چیست؟

بلیط هواپیما لحظه آخری یک نوع یکسان بلیط  نیست. در واقع این بلیط تنها صندلی های باقی مانده هواپیما است که می توانید در ساعات واپسین پرواز با قیمتی ارزان تر رزرو کنید. برای برخی از مسافران، رزرو یک سفر لحظه آخری می تواند به معنای انتظار تا دو هفته قبل از عزیمت برای سفر و خرید بلیط هواپیما به معنای لحظه آخری باشد. برای افراد خودجوش تر، می تواند خرید بلیط هواپیما ارزان تقریباً 24 ساعت قبل از عزیمت به این معنا باشد. در هر صورت، اگر تاکنون به فکر رفتن برای تعطیلات در آخرین لحظه بوده اید معنای این خرید در هر فرد متغیر است. شخصی خرید بلیط هواپیما دقیقا پای پرواز را لحظه آخری می داند و شخص دیگری خریدن صندلی کنسلی مسافر قبلی را لحظه آخری می داند. همچنین شاید شما آخرین مسافر خوش شانس یک هواپیما باشید. گاهی نیز اصلا خوش شانس نیستید و دلیل ارزان بودن بلیط لحظه آخری هواپیما خلوت بودن مقصد نهایی و عدم تمایل مسافران برای سفر به آن مقصد است.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان قیمت

آیا رزرو آخرین صندلی هواپیما در آخرین لحظه ارزانتر است؟

ما قبلاً این را گفتیم که ممکن است ارزان تر باشد و یا حتی گرانتر این بستگی به شرایط دارد. در گذشته قانون بلیط های لحظه آخری یکسان بود آنها اغلب ارزان تر از روزهای قبل بودند. اما امروزه با توجه به پیک سفر می تواند گرانتر نیز باشد. بنابراین گاهی مقرون به صرفه است از دوماه قبل ارزانترین صندلی ها را رزرو کنید و معطل خرید بلیط هواپیما لحظه آخری نباشید.

این به این معنی است که خطوط هوایی ، هر صندلی خالی را در هنگام برخاستن به عنوان درآمد بالقوه محسوب می کردند و آن را به حراج می گذاشتند. اما اکنون الگوریتم های قیمت گذاری پیچیده تر و آینده نگرانه تر شده اند، خطوط هوایی متوجه شده اند که با تعطیل کردن حراج قیمت ها و بهره گیری از مسافران تجاری که مایل به پرداخت هزینه کامل برای آخرین لحظه یا حتی همان روز پرواز هستند، درآمد بیشتری کسب می کنند.

بنابراین مسافران بی پروا که از برنامه ریزی متنفر هستند یا برنامه ریزی ناگهانی برای بازدید از یک عزیز بیمار دارند در بیشتر موارد ناچار به پرداخت مبلغ بیشتر هستند.  این بدان معناست که گاهی در قبال خرید بلیط لحظه آخری هواپیما باید هزینه پرداخت بالاتر را قبول کنید و یا تا آنجا که ممکن است از روزهای قبل برنامه ریزی کنید.

 

برای خرید بلیط لحظه آخری هواپیما یا بلیط ارزانتر چه زمانی اقدام کنم ؟

برخی از کارشناسان معتقدند که برای اینکار ماهها، روزها و حتی ساعات خاصی از روز برای خرید این نوع بلیط وجود دارد. اما همانطور که هر یک از اعضای فروش می دانند، معاملات هواپیما در تمام طول سال و هر روز هفته رو به افزایش است. اگر قصد سفر به مقصد خاصی را ندارید و به هدف تفریح برنامه ریزی کرده اید احتمال اینکه در آخرین روز بلیط های ارزان زیادی پیدا کنید بسیار زیاد است.

به عنوان یک قاعده، بهترین پیشنهادها در کرایه های بین المللی را 2-6 ماه قبل از سفر خود خواهید یافت (اگرچه در طول فصل هایی با سفرهای زیاد یا تعطیلات سفر می کنید باید زودتر به دنبال آن باشید). زمان برای خرید بلیط پروازهای داخلی 1-3 ماه است. بخاطر داشته باشید که هیچکدام از اینها "لحظه آخر" نیستند.

برای مسافرت در اوقات فراغت، ممکن است شش هفته قبل از پرواز، معامله مناسبی پیدا کنید ، اما همیشه خرید بلیط نزدیک به تاریخ سفر ضامن کرایه های ارزان نیست.

هرچه به تاریخ عزیمت خود نزدیکتر می شوید، هر روز برای خرید بلیط هواپیما آخری اهمیت دارد. در واقع اگر به دنبال قیمت عالی هستید باید هر روز بلیط ها را چک کنید.  اگر به کشور دیگری پرواز می کنید، به ویژه از طریق اقیانوس، با ارزانترین پروازها به دنبال فرودگاه اصلی شهر مقصد باشید. حتی اگر این جایی نیست که در نهایت می خواهید بروید. از آنجا، شما می توانید با یک پرواز جداگانه به مقصد مورد نظر خود برسید (این دو بلیط ممکن است گاهی ارزان تر از یک بلیط ارزان به یک فرودگاه با محبوبیت کمتر باشد). برای یافتن فرودگاه با بهترین معاملات می توانید از نقشه استفاده کنید یا از فیلدهای استاندارد برای جستجوی بلیط در چندین فرودگاه به طور همزمان استفاده کنید.

 

قوانین کنسلی بلیط هواپیما لحظه آخری

اکثریت قریب به اتفاق خطوط هوایی شما را ملزم به پرداخت هزینه تغییر یا لغو پرواز می کنند. و خوب است بدانید متأسفانه، بلیط‌های چارتری و لحظه آخری اغلب قابل استرداد نیستند. البته در موارد کمی برخی از سایت ها اندکی از هزینه را عودت می دهند اما بسیار نادر است. تغییر و هزینه های لغو هنگام خرید پرواز چیست؟ احتمالاً شما در هنگام کنسلی هزینه بلیط غیر قابل برگشتی را پرداخت خواهید کرد، به خصوص اگر در زمان تعطیلات بلیط هواپیما را کنسل کنید.

اگر مجبورید یک پرواز را به دلیل یک اتفاق غیرقابل پیش بینی تغییر دهید، می توانید انتظار تغییر در اکثر شرکت های هواپیمایی را داشته باشید. در صورت نیاز به کنسل کردن سفر ، هزینه کنسلی نیز اعمال می شود. این هزینه ها از نظر هواپیمایی متفاوت است.

 

خرید بلیط هواپیما ارزان از سیار سیر

یکی از محبوب ترین وسایل حمل و نقل عمومی برای سفرهای طولانی، هواپیما است و خرید بلیط هواپـیما به همین دلیل محبوبیت دارد. خرید بلیط هواپیما ارزان از سیار سیر نیز در این طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. خرید بلیط هواپیما ارزان علاوه بر اینکه بسیار پر طرفدار و محبوب است، نقش بسیار کارآمدی در سفرهای هوایی مسافران دارد. هدف اصلی سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما سیار سیر اطلاع رسانی در رابطه با بلیط چارتر هواپیما است. این نوع بلیط علاوه بر قیمت مناسبی که در اغلب زمان ها دارد به عنوان بلیط لحظه آخری شناخته می شود.

 سیار سیر در ساعات نزدیک به پرواز ایـن امـکان برای شما فراهم آورده است تا با قیمت کمتر بلیط هواپیما را خریداری نمایید. این اطلاع رسانی ها از سه طریق پیامک، ایمیل و وب سایت به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد. همچنین مسافران محترم می توانند مجموعه ای کامل از بلیط های هواپیمای موجود که شامل بلیط چارتر، بلیط سیستمی، بلیط ارزان چارتر، بلیط هواپیما چارتری ارزان قیمت و.. است را در سایت مشــاهده نمایند.

دقت داشته باشید که ارائه بلیط هواپیما چارتر و سیستمی برای تمام شهرهای بزرگ و مسیرهای پر رفت و آمد در سایت سیار سیر امکان پذیر است. برای دریافت پروازهای ارزان سیار سیر می توانید مقصد و تاریخ پرواز بعدی خود را انتخاب کنید. برای به دست آوردن ارزانترین هواپیما می توانید در فیلدهای موجود اطلاعات اضافی را وارد کنید: کلاس پروازی ، تعداد مسافر بزرگسال ، کودکان و غیره.

در میان صدها بلیط هواپیما برای پرواز مقایسه کنید کدام برای شما مناسب است. شما می توانید با توجه به چهارچوب زمان عزیمت و بازگشت ، مدت پرواز را فیلتر کنید ، یا فقط پروازهای بدون توقف و تک مسیر را مشاهده کنید یا فرودگاه هایی را که ترجیح می دهید در آنها فرود بیایید. بهترین پرواز را با سیار سیر انتخاب کنید!

شما می توانید رزرو خود را بطور مستقیم در آژانس مسافرتی یا وب سایت هواپیمایی ما انجام دهید اینکار برای شما بدون هزینه اضافی است!

سوالی که اغلب برای گردشگران مطرح است چگونگی یافتن بلیط ارزان هواپیما می باشد؟ در این مقاله سعی داریم روش رزرو ارزان را آموزش دهیم . انواع بلیط های هواپیما همانطور که پیش از این گفتیم چارتری و سیستمی است. یعنی ممکن است حتی بلیط ارزان هواپیما را در بلیط های سیستمی پیدا کنید که ارزان تر از بلیط های چارتری هم باشد. ارزان بودن یک بلیط هواپیما به عواملی همچون شرایط زمانی و سیاسی بستگی دارد. همچنین زمان های مرده سفر در این امر موثر است. در زمان پیک سفر مثلا در تعطیلات و یا مناسبت‌های خاص، که تقاضا برای بلیط بالاست، قیمت بلیط چارتر و سیستمی چندان تفاوتی ندارد اما زمانی که مسافرت‌های کمتری انجام می‌گیرد، بلیط‌های چارتری با قیمتی مناسب‌تر از بلیط‌های سیستمی در دسترس هستند.

date_range جمعه 14 شهریور 1399 remove_red_eye 1311 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09373873111
07132288761
ثبت نظر
chat 0